www.fredsborgs.se är klart

Nu är namnet klart du hittar min hemsida på www.fredsborgs.se   Sidan verkar fungera riktigt bra. Man skulle bara önska att vi hade ett bättre bredband, det vi har fungerar jätte bra IBLAND men jag skulle vilja ha ett som fungerar jämt. Fast det är ju frivilligt att vi bor mitt i skogen så man får ta det som det är.

Kan också berätta att ett av våra ston Patricia verkar vara dräktig och troligen fölar vilken dag som helst. Det är inte bara feta som jag trodde. Jag hoppas att hon får ett föl annars får man verkligen skämmas över att man gett henne så mkt mat och för lite motion. Har delat av hagen så hon slipper ha Gandur hängande över sig precis hela tiden.
Ska med så snart det händer något.
 
Har anmält Umpa till uts i piteå och Charlie har jag anmält till Vännäs båda dagarna Moa lill har anm Elsa både till Piteå och till Vännäs. Troligen kommer Elwis också. Hoppas på bra bedömningar och resultat

omoihåg att titta på www.fredsborgs.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0