Charlie Boy Frombalgowansglory

Vår nya härliga hane Han är helt otroligt söt och trevlig. Eller hur!! Fin stam har han också far är multi ch ww euw mm mm Finley Von Ravenshof mor är Ty Be Nl ch winner Lady Gadiva Frombalbowansglory. Denne lille kille kan bli nåt stort.
Så skönt det känns att vara hemma igen,inte för att resan till Holland var besvärlig men det är alltid skönt att komma hem igen. Det var en verklig upplevelse att se Holland och det lilla samhället (43000 tusen innevånare)Bergen Op Zoom ja de tyckte att det var ett litet samhälle.  Jag som kommer från en by med 5 hushåll tycker att det var en väldans massa människor där. Alla var mkt trevliga och en hel massa mittlar fick jag träffa Har helt enkelt haft hur roligt som helst.

Kommentarer
Postat av: Julie

Måste säga lycka till med valpen. Har själv för några år sedan varit i kontakt med både de kennlarna som har föräldrarna till valpen (den tyska och holländska) för jag tycker de har otroligt perfekta typer av mittelspitz. Dock blev vid den tiden väntelista på valparna så jag fick ingen valpimport, sen efter det las det på hyllan. Men ser framemot framtida resultat för denna hane, han är av den perfekta kombinationen. Hälsningar Julie

2009-02-15 @ 13:27:13
URL: http://www.bambellas.se
Postat av: Carina

Tack för dom orden Julie

2009-02-16 @ 09:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0