Funderingar

Inget föl har kommit inte än i alla fall men Patricia kan ju var skendräktig också. Är det någon som har hört talas om att ett sto kan bli så sken dräktig att hon till och med bildar riktig ,rå mjölk.??? Har själv varit med om att ett sto kan svälla lite i juvret och även bilda lite blaskig mjölaktig vätskanär dom är skendräktiga. Men har inte tidigare varit med om detta med riktig råmjölk. Om någon vet nåt så skriv
 Visst man kan ju skicka eftr vet och ta ett blodprov men få tag på en är inte lätt och det är ju inte direkt nåt akut.

Kommentarer
Postat av: kia

HEJ å tack för ditt besök det var trevligt. Jag pratade med min granne om detta hon sa att hon trodde hon skulle få föl och att man inte alltid kunde känna fostret nu mot slutet men jag vet inget om hästar många kramar från oss

2009-03-28 @ 10:53:42
URL: http://kiaochnalles.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja om vi blir alla tre eller iaf två så blir det säkert billigast att köra och faktiskt ganska roligt ju.. Vi får tänka över det där..



Jepp ska kolla runt jag också!

2009-03-28 @ 14:42:09
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0